I samarbete med Sensommarfest i Wadköping arrangerar vi i år en kvaltävling till SM i utomhusmatlagning.
5 lag kommer tävla mot varandra och vinnaren tävlar vidare i Wadköping söndagen den 23:e augusti
De tävlande skall laga en trerätters, bestående av förrätt, varmrätt och efterrätt.
Lagen får tilldelad utrustning/råvaror och skall sedan ordna med ett "vildmarkskök" där de skall laga maten över öppen eld.
Ett lag består av 3 personer och de har 2,5 timme på sig att laga maten.
Så ta med kollegor, svärföräldrar, kompisar eller någon annan du känner att det här kan det bli bra med och anmäl er!
En deltagaravgift på 500kr tas ut och betalas efter att laget blivit uttaget.
Anmälan sker vi e-post till info@lillebrew.se
Eller i formuläret nedan.
Får vi väldigt många lag anmälda kommer vi att ta in de först ankomna anmälningarna och därefter göra en reservlista.
Läs mer om Sensommarfest och SM-finalen på deras sidor